Porsche – naprawa, serwis, renowacja

Jesteśmy w branży motoryzacyjnej od ponad 40 lat. Zajmujemy się naprawą samochodów ekskluzywnych, w tym marką Porsche. Najczęściej serwisujemy modele Cayenne, Panamera, 911 996, 997, 991, 964, 993.

Zadzwoń +48 690 690 911 lub napisz biuro@aldamotorsport.pl

serwis i naprawa porsche

Serwis Porsche

Serwis Porsche to jedna z naszych kluczowych usług. Zajmujemy się kapitalnymi remontami silników. Naprawa, regeneracja, diagnostyka, modyfikacje pod motorsport 911.
Naprawy, przeglądy skrzyń, regulacja szpera (LSD). Diagnostyka komputerowa na testerach diagnostycznych dla Porsche. Adaptacja i kodowanie podzespołów. Naprawy zawieszeń i hamulców – wymiana tarcz, klocków, amortyzatorów.

W zależności od złożoności problemu, serwis Porsche rozpoczynamy od przeprowadzenia wstępnej diagnozy. Dokonujemy jej: optycznie, poprzez wykonanie pomiarów (np. szczelności układów, ciśnienia oleju) lub za pomocą komputera diagnostycznego. W przypadku problemów z silnikiem oceniamy jego stan poprzez sprawdzenie kompresji, bądź dokonać oceny komory spalania przy użyciu kamery endoskopowej Jest to bardzo istotny zabieg, ponieważ częstą przypadłością silników Porsche jest uszkodzenie gładzi cylindrów.

Renowacja Porsche

Kompleksowa renowacja Porsche 911 930, 964, 993. Całkowita odbudowujemy karoserię, silniki, skrzynie biegów, zawieszenia. Wnętrza poddajemy procesowi renowacji lub wykonujemy na nowo.

Motorsport Porsche

Specjalizujemy się w obsłudze samochodów wyścigowych marki Porsche. Zarówno podczas weekendów i eventów motorsportowych, jak i w przygotowaniu samochodu bezpośrednio przed zawodami. Cywilne auto możemy zaadaptować na potrzeby motorsportu.

porsche motorsport

Naprawa i serwis Porsche w ALDA Motorsport

Serwis Porsche Alda Motorsport to przede wszystkim wyścigi samochodowe, gdzie w ekstremalnych warunkach można sprawdzić wszystkie rozwiązania techniczne, jakie proponujemy klientom.

Silniki Porsche charakteryzują się powłokami cylindrów wykonanymi z alusilu, co przy niewłaściwym użytkowaniu jest częstą przyczyną awarii. Jedynym sposobem na naprawę silnika Porsche 911 jest wymiana bloku lub tulejowanie, co zdecydowanie zmniejsza koszt takiej naprawy. Należy pamietać jednak, aby we wszystkich modelach benzynowych Porsche pilnować odpowiedniej temperatury silnika, w szczególności podczas większych obciążeń. Z naszego doświadczenia wiemy też, iż olejowy serwis Porsche powinien być dokonywany po przejechaniu 20 tys. km. Auta użytkowane w sporcie winny zwracać na to szczególną uwagę i wymieniać olej jeszcze częściej.

Geometria w motorsporcie jest czynnikiem, dzięki któremu możemy w bardzo prosty sposób uzyskać poprawę czasu okrążenia. Należy zwrócić uwagę, iż cywilne samochody Porsche GT2, Porsche GT3, Porsche GT Turbo są ustawione pod warunki drogowe. Przy delikatnej korekcie nastawów możemy znacząco poprawić przyczepność w zakręcie oraz „czucie” samochodu podczas szybkiej jazdy.

Ciężko jest jednoznacznie określić, ile kosztuje serwis Porsche. pewne jest to, iż jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie za zdecydowanie niższą cenę, w porównaniu do salonów Porsche.

Remont silnika Porsche oraz naprawa silnika Porsche Cayenne jest najczęstszym powodem wizyt klientów w naszym serwisie. Doświadczenie podczas przygotowywania samochodów do wyścigów pomaga nam w odbudowie seryjnych jednostek napędowych. Wiemy, na jakie szczegóły zwracać uwagę oraz jakie elementy zużywają się w pierwszej kolejności.

Najczęstszą awarią w skrzyniach biegów Porsche 911 jest nadmierne zużycie synchronizatorów oraz łożysk.  Z kolei naprawa skrzyni biegów Porsche 911 odbywa się poprzez demontaż skrzyni, rozebrania na części pierwsze, a następnie bardzo dokładne umycie oraz selekcję na części pierwsze.

Renowacja Porsche jest to proces bardziej złożony i czasochłonny, lecz to właśnie temu poświęcamy szczególną uwagę. Dbamy o najdrobniejszy detal, aby przy zachowaniu jak największej ilości elementów oryginalnych, samochód z dawnych lat wyglądał jak nowy.

W odrestaurowaniu Porsche najważniejszą rzeczą jest bardzo precyzyjny demontaż, ponieważ część podzespołów jest już niedostępna w sprzedaży.