Ferrari – naprawa, serwis, renowacja

W ALDA Motorsport specjalizujemy się w renowacji oraz serwisie klasycznych Ferrari, a także bieżących modeli. Począwszy od czynności takich jak przeglądy olejowe, wymiany rozrządów po kompleksowe odbudowy samochodów w klasie A1. Szczególnie często zajmujemy się takimi modelami Ferrari jak: 308, 355, 348, 360, 458, 488, F40, 512, Testarossa, F12, F50, Enzo, California, 599, 575, 612, 550.

Zadzwoń +48 690 690 911 lub napisz biuro@aldamotorsport.pl

Naprawa Ferrari

Serwis Ferrari

Serwis Ferrari w ALDA Motorsport to coroczne przeglądy olejowe, okresowe wymiany rozrządów, gruntowne remonty silników oraz skrzyń biegów.

Naprawa i serwis Ferrari w ALDA Motorsport

Ferrari to samochód wyczynowy, ale dzisiaj użytkowany także w warunkach drogowych. Procedury jego remontu muszą być znacznie bardziej zaostrzone – trzeba zwrócić uwagę na bardzo dużą ilość szczegółów. Naprawa silnika Ferarri wymaga specjalnego podejścia z uwagi na fakt, iż jednostki napędowe są znacznie zbliżone do tych montowanych w wyczynowych bolidach. Do naprawy Ferarri należy zatem podchodzić jak do samochodu wyścigowego, a tu możemy się pochwalić ponad 40 latami doświadczenia.

naprawa silnika ferrari

Serwis Ferrari to coś, o czym moglibyśmy opowiadać w nieskończoność. Spędziliśmy już tysiące godzin przy naprawach Ferrari, a chętnie spędzimy jeszcze więcej. Odrestaurowanie Ferrari to już nie godziny, a dni i miesiące, kiedy oddajemy się czynności renowacji całkowicie tak, aby samochód wyglądał jakby właśnie wyjechał z fabryki Ferarri. Jednym z dokonanych przez nas renowacji Ferrari jest klasyczne 348 tb, które jest egzemplarzem wyjątkowym, bo jego numer seryjny to 0004. Oznacza to, iż jest pierwszym modelem Ferrari, który trafił w ręce użytkownika. Poprzednie 3 zostały oddane do muzeów Ferrari.

W samochodach Ferrari występują różnorodne usterki. Od najmniejszych takich jak: lepiące plastiki w Ferrari 348 czy wolno pracujące szyby w Ferrari Testarossa aż po poważne problemy jak: nierówno pracujący silnik czy nierówne spalanie między lewą a prawą stroną silnika. Wiemy, jak na to zaradzić i nie poddajemy się przy innych problemach z Ferrari.